Pogosta vprašanja

PRODUKTI IN CENE
 
Ali so produkti na spletni strani Nobel & Pure originalni?
Da, vedno boste prejeli prvo klaso blaga, original produkte, od priznanih proizvajalcev.
 
Zakaj so cene v spletni trgovini Nobel &Pure tako nizke?
Cene naših produktov so nizke, ker smo dober dolgoletni partner našim dobaviteljem, ker večino blaga plačamo v naprej in ker se prodaja vrši direktno od proizvajalca do končnega potrošnika.
 
Kja pomeni redna in spletna cena?
Radna cena je cena, po ceniku, ki jo določi proizvajalec. Na spletni stranI Nobel & pure, boste vedno plačali “Spletno ceno” obarvano z zeleno. Pod “Spletna cena” boste našli tudi prihranek, ki je zapisan v procentih in v EUR.
 
Ali cene vklučujejo DDV?
Da, vse cene v spletni trgovini so definirane z vključenim 22% ddv-jem. Do znižane stopnje ddv-ja 9,5% ste upravičeni, če poleg blaga naročite tudi storitev (montažo kupljenega blaga), velja za fizične osebe. Velja za transakcije znotraj RS Slovenije.
 
Ali cene vklučujejo stroške pošiljanjnja in dostave blaga?
Da, vključujejo. Znotraj meja RS Slovenije je dostava blaga brezplačna, razen, če boste koristili Premium dostavo. Premium dostava pomeni, prednosti pri obdelavi naročila in je definirana v splošnih pogojih poslovanja.
 
Ali pripravite ponudbo tudi za posameznika?
Da, izdelujemo individualne ponudbe za posameznika. Izdelamo lahko ponudbo za celotno kopalnico, kotlovnico, kompletne strojne instalacije, …
 
Ali so slike in barve produktov v spletni trgovini zavezujoče?
Ne, barve artiklov se lahko razlikujejo od barv na zaslonu, zato barve, slike, ilustracije ne morejo in ne smejo biti zavezujoče. Prav tako ne posredujejo vsi proizvajalci fotografij predmetov v vseh barvah in velikostih, ki so na voljo.
 
Kaj je vklučeno z produktom in kaj je definirano kot dodatna oprema?
Na nekaterih slikah proizvodov, v naši trgovini, so izdelki, kot so umivalniki, kopalniško pohištvo ali stranišča, ki prikazujejo dele pribora ali dekoracije, ki niso vključeni. Kaj je vklučeno z produktom lahko ugotovite v opisu izdelka na spletni strani izdelka. Priporočeno dodatno opremo ali dodatke je mogoče naročiti posebej in so pogosto prikazani pod zavihkom “dodatna oprema” izdelka.
 
So identifikacijske številke v trgovini Nobel & Pure, produkta enake kot proizvajalčeve?
Da. Identifikacijske številke in Ean kode, v naši trgovini, se ujemamajo s podatki proizvajalcev. Če poznate ident ali ean kodo jo lahko vnesete v iskalno polje in iskalnik vam bo ponudil željen artikel. Zgodi se lahko tudi, da imata dva različna proizvajalca  isti ident za popolnoma različno blago (redko). V tem primeru vam bo program ponudil oba artikla, na vas pa je, da izberete željen artikel.
 
NAROČANJE, DOSTAVA IN KOŠARICA
 
Kako lahko naročam produkt v spletni trgovini Nobel & Pure?
Naročanje v naši speltni trgovini je zelo preprosto:
Za postavitev produkta v košarico kliknite “Dodaj v košarico” na strani produkta.
Pojavi se okence z gumbom ”Zaključi nakup” ali “Nadaljuj nakup”. Če so vsi vaši artikli v košari ali pa če želite zaključiti nakup kliknite gumb “Zaključi nakup”. Pred zaključkom nakupa se vam pokaže vpogled v nakupovalno košarico. Izberete gumb “Zaključek nakupa”. Na Blagajni je potrebno izpolniti vaše osebne podatke in podatke o dostavi in plačilu. Ko ste končali, kliknite na gumb “Oddaj naročilo”. Na mail boste prejeli obvestilo s podrobnimi podatki o naročilu.
Če imate kakršnokoli vprašanje nas brez zadrškov kontaktirajte na telefonsko številko 041-745-473.
 
Kdo lahko naroča v Nobel & Pure spletni trgovini?
Vsakdo, ki želi izkoristiti nizke cene, lahko naročite pri nas. Naša baza strank je sestavljen iz zasebnih potrošnikov, obrtnikov in podjetij.
 
Ali lahko shranim moj seznam v nakupovalni košarici in nadaljujem nakup kasneje?
Da, če imate produkte v svoji nakupovalni košarici, bodo tam ostali največ 2 dni. Seveda morate biti za to funkcijo registrirani kot uporabnik.
 
Kakšen je dobavni rok produktov?
Mnogo artiklov je na zalogi. Lažji artikli, ki so na zalogi in poslani po pošti (nap. kopalniški dodatki, mikser) imajo dobavni rok 1-3 dni, odvisno od prejema plačila. Blago, ki je na zalogi, vendar ga je potrebno dostaviti z prevozom (kopalna kad, tuš kad, wc školjka, radiator,…) ima rok dobave 1-7 dni, odvisno od prejema plačila.
Blago, ki ni na zalogi ima zapisan predviden rok dobave. To blago je naročeno direktno od proizvajalca, zato smo odvisni od sposobnosti proizvajalca za dobavo in lahko svetujejo le nezavezujoče dobavne roke.
 
Ali mi lahko daste bolj natančen datum dostave naročila?
Vsi artikli označeni z zapisom “zaloga” so na zalogi in dobavljivi takoj. Prosim, da se zavedate, da naročeno število, ne bo rezervirano oz. odšteto, dokler je vaše plačilo v poteku. Dobavni roki, so le predvideni roki dobav, ker smo odvisni od sposobnosti proizvajalca za dobavo. Zato lahko svetujejo samo nezavezujoče dobavne roke in ne odgovarjajo za presežek dobavnih rokov.
 
Kakšni so stroški pošiljk in dostave blaga?
Stroški dostave so odvisni od območja dostave, obsega naročila in vrste izdelka. Znotraj meja RS Slovenije je dostava blaga brezplačna, razen, če boste koristili Premium dostavo. Premium dostava pomeni, prednosti pri obdelavi naročila in je definirana v splošnih pogojih poslovanja.
 
Kako poteka dostava pri Nobel & Pure?
Nobel & Pure organizira dostavo naročenonega blaga, na vaš dom preko svoj dobavitljev. Delna dobava je možna, v primeru če je bilo to že v naprej dogovorjeno in ko je stranka seznanjena ter se strinjanja z stroškom vsake naslednje dostave.
 
V katere države dostavlja Nobel & Pure?
Trenutno je dostava samo v RS Slovenija.
 
Ali se lahko odgovorimo za točen dan dostve?
Da, lahko vam hranimo produkte brez dodatnega plačila max. do 6 mesecev. Prosim, bodite pozorni na dobavne roke in naročite blago pravočano. Prosim upoštevajte, da to ne velje za plačilo po prevzetju.
 
Ali bom obvešečn pred dostavo?
Da, takoj, ko bo vaše naročilo kompletno, vas bomo o tem obvetili na mail. Dostavljalec vas bo kantaktiral in se bosta dogovorila o podrobnih podatkih dostave.
 
Ali je možna delna dobav naročenega blaga?
Delna dobava je možna, v primeru če je bilo to že v naprej dogovorjeno in ko je stranka seznanjena ter se strinjanja z stroškom vsake naslednje dostave.
 
Ali lahko osebno prevzemem blago pri Nobel & Pure?
Ne, osebni prevzem ni možen.
 
Kdaj so zaračunani stroški pakiranja?
Ni stroškov pakiranja.
 
Kdaj so zaračunini administracijski stroški?
Nikoli niso zaračunani stroški administracije.
 
Ali lahko uporabim alternativni naslov dostave?
Da, po tem, ko ste se registrirali lahko vpišete tudi naslov za dostavo. Ali pa pred zaključkom nakupa imate možnost pri naslovu dostav, dodati nov naslov.
 
Ali lahko na mojo željo spremenite ali kaj dodaten v naročilo?
Da, vaše naročilo še lahko spremenimo, če še ni bilo oddano naprej. Prosim pošljite email vključno z vašo številko naročila ali pa nas pokličite. Po popravku, vam bomo na vaš mail ponovno poslali potrditev naročila. Prosim, da se zavedate, da ni možno vedno spremeniti vseh produktov na naročilo, še posebej ne blaga, ki je po naročilu.
           
PLAČILO, VARNOST
 
Katere plačilne metode so možne na Nobel & Pure spletni strani?
Trenutno je možno samo plačilo po predračunu.
 
Ali je možno kupiti blago na valuto oz. plačilo po računu?
Plačilo po računo oz. na valuto velja samo za pravne osebe, ki so sklenile pogodbo o zavarovanju z Nobel & Pure podjetjem. V tem primeru je odlok plačila možen. Fizične osebe lahko kupujejo balago samo z predplačilom.
 
Ali lahko naročim blago z plačilom po prevzetju?
Žal, ni možno plačilo po prevzetju.
 
Ali dajete dodatne popuste na nizke cene?
Da. Ne glede na način plačila boste poleg osnovnih popustov prejeli tudi dodatni cassa sconto na košarico poleg zneskov, prikazanih v diskontni tabeli.
 
Ali moram vnesti svoje bančne podatke preko interneta?
Ne, za plačilo predračuna, boste na email prejeli zavezujočo e-pošto, kjer bodo vsi naši bančni podatki.
 
Kako varen je nakup na Nobel & Pure ?
Spletno nakupovanje z Nobel & Pure je zelo varno. Nobel & Pure uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Nobel & Pure v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
 
Kateri od mojih osebnih podatkov so shranjeni in kateri prenešeni?
Nobel & Pure se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Nobel & Pure za nedoločen čas hrani na visoko varovanih strežnikih naslednje podatke članov Nobel & Pure: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Nobel & Pure. Nobel & Pure navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
 
PRAVICE IN VRAČILA
 
Ali sem v slabšem položaju če naročim blago v Nobel & Pure spletni trgovini in ne pri obrtniku/ trgovcu?
Ne, ravno nasprostno.  Lastnik spletne strani je ravno obrtnik, ki je na trgu že uspešnih 20 let. S tem pa si je pridobil ogromne izkušnje in zaupanje.  Glede na to, da je dobava blago možna po celotni Sloveniji, je poleg tega veliko izdelkov konstantno razpoložljivih oz. na zalogi. Poleg tega je na spletni strani ogromno priznanh blagovnih znamk, ki jih vsak obrtnih ali trgovina tudi nima. Nobel & Pure zagotavlja tudi strokovno naročanje in dobavo. Plus nudimo enake pravice strank, kot veljajo v običajnih trgovinah. Če imate kakršne koli posebne poizvedbe naročanja ali o izdelku,  lahko pokličete tudi naše svetovalce na telefonsko linijo. Nobel & Pure ob enem omogoča tudi izrise kopalnic in na koncu montažo.
 
Kako lahko vrnem naročeno blago?
Vrne se lahko samo blago, ki je bilo na zalogi in iz redne prodaje. Blago, ki je po naročilu ni možno vrniti. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v original embalaži in ne montirano ali položeno. V pogojih poslovanje se nahaja Obrazec za vračilo artikla v garanciji.
 
Kajkšen je postopek, če prejmem poškodovano blago?
Blago že ob dostavi preglejte. Če najdete nepravilost ali opazite poškodbo, še v originalni embalaži poslikajte nepravilnost. Prosim ne premikajte blaga. Na emil nam z naslovom “REKLAMACIJA” pošljite fotografije in številko dokumenta po katerem ste blago prejeli. O nadaljnem postopku vas bomo obveščali na email.
 
Ali lahko pri vas kupimo rezervni del?
Pri nas lahko kupite rezervne dele artiklov, ki so bili kupljeni pri nas. Prosim zapišite nam številko računa in kodo artikla, da bomo lahko sprožili naročilo isknega rezervnega dela.
 
UPORABNIŠKI RAČUN
 
Kako se lahko registriram?
Na  spletni strani, se lahko registrirate kadarkoli. Zgoraj desno je gumb “Prijavi se”. Prav tako, predno boste oddali svoje prvo naročilo, boste avtomatsko izpolnili podatke za registracijo, da bomo lahko pravilno izpeljali vaše naročilo. Kadarkoli lahko spremnite svoje podatke z vpisom emila in gesla.
 
Kaj je uporabniški račun?
Po registraciji na Nobel& Pure spletni trgovini lahko vidite ali spreminjate svoje podatke uporabniškega računa. Plus lahko si ogledate svoja naročila in katere izdelke ste si ogledovali nedavno.
 
Kako lahko spremenim moje osebne podatke kot so naprimer naslov ali geslo?
Prosim če se vpišete na spletno stran in kliknete “Moj račun”. Pri podatkih o profilu ali naslovu za dostavo lahko z klikim na “Uredi”, uredite željene spremembe.
 
Kaj naj strorim če pozabim geslo?
Pri zavihku “Prijavi se”, je pod okencem za vpis gesla napis “Ste pozabili svoje geslo?”. Ob kliku na ta napis boste vpisati mail, s katerim ste se registrirali. Na ta isti mail boste prejeli povezavo za spremembo gesla.
 
So moji osebni podatki šifrirani, ko so poslani Nobel & Pure spletni trgovini?
Da. Za to smo uporabili tehnologije SSL (Secure Sockets Layer). Vsi osebni podatki, ki se pošiljajo k nam, so šifrirani in jih ni mogoče prebrati s strani tretje osebe.
 
POMOČ
 
Kako lahko kontaktiram Nobel & Pure?
Lahko nas kontaktirate po telefonu od ponedeljka do petka med 8.00 – 16.00 uro. Ali pa nas kadarkoli kontaktirate preko emaila.
 
Ali pošiljate tudi brošure dobaviteljev?
Da, če želite vam lahko priskrbimo brošuro in vam jo pošljemo preko emaila. 
 
Ali pošiljate tudi vzorce, nap. barve pohištva?
Ne, ne pošiljamo vzorcev.
 
Ali tudi načrtujete kopalnice?
Da. Načrtovanje kopalnice delamo skupaj z izkušeno ekipo notranjih oblikovalcev. Na osnovni pogojev, lahko notranji oblikovalec pride tudi na dom in preuči vaše zahteve in probleme na kraju samega posveta.
 
Ali tudi montirate naročene izdelke?
Da, na vašo željo lahko naši mojstri tudi zmontirajo naročeno blago. Imamo visoko kakovostne, kredibilne, kvalificirane in zanesljive izvajalce, ne samo za kopališko opremo, temveč tudi za strojne instalacije, keramičarstvo, pleskarstvo, mizarstvo, steklarstvo, električarstvo, …

Kolpa-san Geberit Hansgrohe Viessman Gorenje
Spletko