O podjetju

Podjetje Nobel & Pure d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 2015 s privatnim kapitalom. Od takrat dalje smo priča mnogim spremembam, katerim pa je vodstvo podjetja vedno znova uspešno kljubovalo. Turbuletnemu okulju in spremembam, ki so edina stalnica v tem obdobju, smo se prilagodili do te mere, da smo izklučno za "VAS", spoštovani kupec, odprli povsem novo spletno trgovino, ki se imenuje "MOJA PRHA" V spletni trgovini lahko kupujejo tako fizične kot pravne osebe. (B&C IN B2B). Sama spletna trgovina se bo dopolnjeva iz dneva v dan in VAM ponujala vedno večji nabor izdelkov in seveda tudi storitev.

Sprejeli smo izzive današnjega časa in se razvili v sodobno tržno usmerjeno podjetje. V cilju čimboljšega prilagajanja trgu bomo v prihodnosti nadaljevali s prilagajanjem razmeram na trgu. Podjetje trenutno zaposluje 10 ljudi, občasno pa še dodatno preko kooperantov. Z dolgoletnimi izkušnjami pri delu na področju strojnih instalacij, ter s stalno prisotnostjo tako na slovenskem trgu kot v tujini, smo si pridobili ugled kvalitetnega ter naročniku prijaznega izvajalca. Slednje potrjuje tudi lista pomembnejših in znanih naročnikov, kar pa ne zmanjšuje pomembnosti drugih, ki so deležni enake pozornosti pri realizaciji projektov. Zavedamo se, da je naša edina dobra referenca in naša najboljša reklama zadovoljen kupec.

Naša dejavost je vezana predvsem na dobavo in montažo kompletnih strojnih instalacij, ki se bo z meseseca v mesec širila na ostala področja potrošnje.

Naše poslanstvo

Z najboljšim razmerjem med kakovostjo, strokovnostjo in ceno ter odličnim svetovanjem ustvarjamo zadovoljstvo svojih kupcev.

Naša vizija

Na območju Slovenije in  Evrope postati vodilni ponudnik celovitih rešitev.

Usmerjeni v prihodnost nenehno izboljšujemo obstoječe sisteme, razvijamo visoko kakovostne proizvode in storitve za trajnostni razvoj okolja, združujemo dosežke znanosti ter potrebe kupcev v medsebojno zadovoljstvo in vzajemne koristi. Sodelujemo pri dvigovanju zavesti in izobraževanju mladih v odgovornem ravnanju in odnosu do narave in okolja.

Vrednote (na katerih sloni strategija podjetja, so):

  • predanost podjetju in kupcem,
  • razvoj proizvodov in storitev po meri kupca,
  • stalno izboljševanje kakovosti,
  • skrb za osebni razvoj zaposlenih,
  • spodbujanje kreativnosti in inovativnosti,
  • poštenost,
  • pogum,
  • skrb za okolje,
  • spoštovanje,
  • zaupanje,
  • sodelovanje,
  • odgovornost,
  • samoiniciativnost.
Gorenje Grohe Toshiba Hansgrohe Viessman
Spletko